ΣΥΝΑΞΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Ι.Ν. ΑΓΙΟΥ τΡΥΦΩΝΑ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ

Με την βοήθεια της τεχνολογίας, οι συναντήσεις μας πλέον θα κρατάνε όλη την εβδομάδα!!!

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Καλωσόρισμα!

Χαίρετε εν Κυρίω! 

Είναι πλέον φανερό ότι ζούμε σε μια εποχή όπου τα πάντα είναι αβέβαια και θολά. Το μόνο σταθερό στην ζωή μας πρέπει να είναι ο Χριστός και μόνο Αυτός. Υπάρχουν όμως δύο μεγάλα εμπόδια: Η φιλαυτία μας και η ακατηχησία μας.

Ιδίως το δεύτερο δημιουργεί ένα ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα. Το να νομίζω ότι είμαι κοντά στον Θεό χωρίς να είμαι. Αυτό το πρόβλημα έρχεται να λύσει όσο είναι δυνατόν η αναξιότητά μου, με τις ευλογίες του π. Γεωργίου και του μητροπολίτου μας κ.κ. Αθηναγόρα και πάνω απ' όλα βέβαια με την χάρη του Τριαδικού Θεού στις "Συνάξεις Ορθοδόξου πνευματικότητας" κάθε Κυριακή στις 18:00 και στις "Κατηχητικές συνάξεις νέων" επίσης κάθε Κυριακή αλλά στις 17:00, στον Ιερό Ναό Αγίου Τρύφωνα Καματερού.  

Στα πλαίσια της προσπάθειάς μου όμως, για μια ακόμα μεγαλύτερη και πιο εποικοδομοτική επικοινωνία μεταξύ μας, παράλληλα με τον κανάλι στο Youtube - "ΠΥΛΗ ΟΥΡΑΝΟΥ" - δημιούργησα αυτή την ιστοσελίδα. Εδώ θα αναρτώνται οι ομιλίες αλλά και κείμενα που θα βοηθούν στην καλύτερη κατανόηση αυτών των οποίων λέμε στις συνάξεις. 

Στα σχόλια θα μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις τις οποίες θα προσπαθώ να απαντάω στις συναντήσεις μας ή κάτω από την ερώτησή σας. 

Επίσης πριν από την συνάντησή μας θα ανεβάζω μια ανάρτηση όπου θα σας ενημερώνω για ποιο θέμα θα μιλήσουμε έτσι ώστε να είστε ήδη υποψιασμένοι.

Θα έχετε την δυνατότητα να βλέπετε και τα θέματα με τα οποία ασχολούμαστε στις κατηχητικές μας συνάξεις και θέλω να πιστεύω ότι αυτό θα βοηθήσει προκειμένου να στείλετε τα παιδιά σας.   

Άλλο ένα καλό που θα έχει αυτή η ιστοσελίδα είναι ότι θα μου δίνεται η ευκαιρία να σας ενημερώνω αν προκύψει κάτι και θα πρέπει να ακυρωθεί η κυριακάτικη συνάντησή μας. 

Πιστεύω ότι αυτός ο καινούριος δίαυλος επικοινωνίας μας  θα βοηθήσει και εσάς αλλά και εμένα έτσι ώστε να ανοιχθούν  και οι δίαυλοι επικοινωνίας με τον ίδιο τον Θεό. 

Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την υποστήριξη που μου έχετε προσφέρει μέχρι σήμερα και ευελπιστώ να ανταποκριθώ χωρίς να σας απογοητεύσω.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου